lørdag 29. mars 2008

23 ting - oppgave 21 Web 2.0 Awards

Jeg har sett gjennom lista med 2.o Awards. Den var lang, så noen grundig gjennomgang ble det ikke. For meg var det umulig å si om plasseringen til de forskjellige "tingene" var riktig. Jeg føler at jeg ikke har gode nok kunnskaper til å rangere "tingene", og det vil også helt sikkert være litt "smak og behag" og individuell vurdering av dette.
Noen ting jeg muligens kommer til å sjekke senere:
Books:
Lulu og Biblio.com - synes LibraryThing var ok, men den ble rangert som nr 3 så da skal jeg se litt nærmere på de to andre.
Start pages:
Her ble igoogle rangert som nr 3, så da får jeg se litt nærmer på nr 1 og nr 2 her også.
Organization:
Dette er noe jeg kanskje kommer til å bruke - synes zoho var ok (ble rangert som nr 2), så da får jeg se nærmere på nr 1 og 3.

Ingen kommentarer: